О уметници

Наташа Јовић Тривић, првакиња Опере Народног позоришта у Београду, рођена је у Бањалуци 1973. године, где је завршила нижу и средњу музичку школу.
Године 1992. уписала је Факултет музичке уметности, одсек соло певање, у класи проф. Радмиле Бакочевић у чијој је класи дипломирала 1996. године и магистрирала 1999. године. Тренутно је на докторским студијама у класи истог професора.
Добитник је неколико првих награда на такмичењима у земљи и друге награде на међународном такмичењу Музичке омладине, одржаном у Београду 1998. године.
На међународном такмичењу „Борис Христоф“ у Софији 2000. године добитник је друге награде жирија као и специјалне награде за најбољу интерпретацију, у Падови на такмичењу „Ирис Адами Корадети“ одржаном 2004. године освојила је специјалну награду, а на такмичењу „Ријека Белканто“ у Ријеци 2005. године, треће место.
Носилац је награда из Фонда „Данице Мастиловић“ за најбољег студента соло певања, „Аните Мезетове“ за најбољег младог оперског певача и „Бисерка Цвејић“ за најбољу сценску личност у 1997. години.
Године 1997. добила је Похвалу Народног позоришта за улогу Сметона у опери Ана Болен, Г. Доницетија, а 2008 године за улогу Шарлоте у Маснеовој опери Вертер, као и Награду УМУС–а за најбоље извођење у 2008. години добила је за исту улогу.
Од 1994. до 1996. године била је члан Оперског студија Народног позоришта у Београду, током кога је остварила низ мањих улога. Дебитовала је са улогом Треће даме у Моцартовој опери Чаробна фрула, затим су уследиле улоге: Ђ.Верди: Флора – Травијата, Г.Доницети: Алиса – Лучија ди Ламермур, П.Маскањи: Мама Лучија и Лола – Кавалерија рустикана, Ђ.Росини: Тизбе – Пепељуга, Ф.Чилеа: Данжевил – Адриана Лекуврер.
Стални члан Опере Народног позоришта је постала 1997. године.
Првакиња Опере Народног позоришта постала је 2003. године.
Ђ.Пучини: Сузуки – Мадам Батерфлај ( две продукције), Кнегиња – Сестра Анђелика,
Р. Вард: Ренека Нурс и Елизабет Проктор – Вештице из Салема, П.И.Чајковски: Олга – Евгеније Оњегин (две продукције), С. Прокофјев: Кларис – Заљубљен у три наранџе, Р. Штраус: Херодијада – Салома, Ф. Чилеа: Кнегиња де Бујон – Адриана Лекуврер, И. Стравински: Јокаста – Едипус Рекс, А. Понкијели: Лаура – Ђоконда, Ж. Масне: Шарлота – Вертер, С. Бинички: Анђа – На уранку, Р. Камбасковић: Хасанагина мајка – Хасанагиница, Ж. Бизе: Кармен – Кармен, М. Фризина: Хелена – In hoc signo, Ђ. Верди: Фенена – Набуко (три продукције), Мадалена – Риголето, Улрика – Бал под маскама, Азучена – Трубадур, Амнерис – Аида, С. Христић: Мара Бенешина – Сутон
Учествовала је у извођењу многобројних вокално–инструменталних дела као што су: В. А. Моцарт – Реквијем (четири продукције), Ђ. Верди – Реквијем (четири продукције), Ј. С. Бах – Пасија по Јовану (две продукције) и Миса у ха–молу, А. Дворжак: Стабат Матер (две продукције), Л. в. Бетовен – Миса у Це–дуру, Миса солемнис, IX Симфонија (три продукције), Ђ. Б. Перголези – Стабат Матер (две продукције), Г. Малер – VIII Симфонија, Песме умрлој деци, К. Сен–Санс – Реквијем, Ф. фон Супе – Реквијем, А. Вивалди – Глориа, Ј. Хајдн – Миса у Це–дуру (Paukenmesse), М. де Фаља – Љубав чаробница, М. Равел – Шехерезада, И. Стравински – Свадба, В. Ек – Исповести Светог Антоана, Епископ Иларион – Пасија по Светом Матеју, М. Дуруфле – Реквијем
Поред неговања српске соло песме и камерне музике домаћих аутора, учествовала је у извођењу великих вокално-инструменталних дела домаћих аутора:
Д. Деспић – Кантата Јефимија Лазару, Р. Максимовић – Пасија Светог кнеза Лазара, Љ. Марић – Песме простора, М. Живковић – Две романтичне песме, Игра и Басма, Д. Радић – Списак, Опседнута ведрина, И. Јевтић – Девет песама у седам лирских кругова
Током каријере је сарађивала са диригентима: Младеном Јагуштом, Јованом Шајиновићем, Ангелом Шуревим, Јон Јанкуом, Владимиром Крањчевићем, Имре Топлаком, Бојаном Суђићем, Србољубом Динићем, Давидом Порселајном, Дејаном Савићем, Надом Матошевић, Даринком Матић- Маровић, Весном Шоуц, Франческом Розом, Џоном Вилсоном, Питер Ленардом, Ђорђо Крочијем, Алесандром Санђорђијем и другим.
Радила са познатим редитељима попут: Златана Дорића, Борислава Поповића, Небојше Брадића, Јагоша Марковића, Дејана Миладиновића, Озрена Прохића...
Остварила је сарадњу са ансамблима РТС–а, Београдске филхармоније, Македонске филхармоније, Војвођанске филхармоније, Нишке филхармоније, Ансамблом војске Србије „Станислав Бинички“.
Гостовала је на оперским и концертним сценама у Македонији, Хрватској, Црној Гори, БиХ, Италији, Грчкој, Аустрији, Мађарској, Румунији, Бугарској, Данској, Норвешкој и Швајцарској.
Једна је од оснивача удружења МОТО – Музичко оперско театарска организација, која се бави промовисањем класичне музике, опере и театра са циљем да уметност постане доступна свима.
ЛИНК: http://www.natasajovic.com
Основни подаци
Солисткиња (МЕЦОСОПРАН)
Ансамбл: Опера
Статус: Првакиња (стална чланица)
Улоге у актуелном репертоару Народног позоришта:
• Олга („Евгеније Оњегин“)
• Мајка Хасанаге („Хасанагиница“)
• Фенена („Набуко“)
• Мадалена („Риголето“)
• Прециозила („Моћ судбине“)
• Шарлота („Вертер“)
• Амнерис ("Аида")
• Ацучена ("Трубадур")
• Улрика ("Бал под маскама")
• Кармен ("Кармен")
• Сузуки ("Мадам Батерфлај")
• Кнегиња де Бујон („Адријана Лекуврер“)
• Кларис („Заљубљен у три наранџе“)
• Хелена, мајка Константинова (“In hoc signo”)
• Кнегиња, Анђеликина тетка („Сестра Анђелика“)
• Ката (“Коштана”)