Како да купим?

1. Филтрирање представа

Да би сте лакше изабрали представу за коју желите да купите карту можете користити опције филтрирања. Кликом на слику изаберите жељену сцену или у падајућем менију изаберите представу по категоријама (Драма, Опера, Балет) или по називу представе. Уколико знате датум када се одиграва представа за коју желите да купите улазницу можете га изабрати у датумару (пример у плавом раму). Представе које имају карата за продају имаће црвено дугме КУПИ на коме је исписан и број слободних улазница за продају. Ту кликните да изаберете карте. (пример у црвеном раму). Сива дугмад КУПИ означавају да за ту представу тренутно нема улазница које се могу купити онлајн.

2. Пријава на систем

Уколико претходно нисте били пријављени на сајт, након клика на дугме КУПИ морате прво да се пријавите како би наставили са куповином. Унесите Вашу мејл адресу и лозинку и кликните на дугме "Пријави се". Уколико сте заборавили Вашу лозинку, кликните на линк "Заборавили сте лозинку?". Уколико се раније нисте регистровали на наш сајт, онда морате прескочити овај корак и кликнути на жуто дугме и следите упутства у следећем пасусу.

3. Регистрација

Да бисте се регистровали, неопходно је да минимум упишете Ваше име и мејл адресу. Остали подаци нису обавезни, али би било добро да унесете барем још број телефона како би могли да Вас контактирамо у случају да имате проблема са онлајн продајом. Такође је потребно да обележите опцију да сте сагласни са условима куповине. Када попуните податке, кликните на дугме "Региструј се". Тада ће Вам бити послат мејл са обавештењем да сте се успешно регистровали, као и Ваша лозинка за приступ сајту. Након што добијете лозинку, можете се вратити на корак 2.

4. Обележавање улазница

У левом делу екрана имате изглед сале за представу коју сте изабрали. Поља која су слободна за продају су означена бојом категорије места. Седишта која су резервисана или продата су сиве, а седишта која се не продају су црне боје. Мишем означите једно или више седишта за која желите купити улазницу. Ако сте погрешили, поновним кликом на седиште избрисаћете га из наруџбине.

5. Селектовање и поручивање

Када означите жељена седишта (у примеру су приказани зеленом стрелицом) са десне стране у пољу Изабрали сте биће Вам приказане улазнице које сте изабрали и износ за наплату. Улазнице које сте изабрали сматраће се порученим тек када кликнете дугме Поручи. Уколико не желите да их поручите, кликните на дугме Повратак на почетну страну

6. Поруџбеница

На страници Моја поруџбина имате могућност да још једном проверите Вашу поруџбину. Кликом на знак X на карти или кликом на црвену "канту за ђубре" (пример у плавом раму) из списка поручених улазница можете да уклоните ту улазницу из поруџбине или да уклоните све поручене улазнице кликом на Обриши све поручене карте.
Уколико желите да наставите са поручивањем улазница из неке друге представе кликните на Настави куповину, а уколико сте завршили са наручивањем неопходно је да се сагласите са условима куповине и кликните на Продужи на страницу за плаћање.

7. Поруџбеница

Поруџбина важи 20 мин. Ако плаћање из било ког разлога не реализујете у наведеном периоду, потребно је да поновите поступак одабира и поручивања а никако да завршите процес плаћања након истека предвиђеног рока.
Уколико занемарите ово упозорење може се десити да уплатите новац за улазнице којима је истекло време предвиђено за реализацију куповине. У том случају обратите се на мејл webprodaja@narodnopozoriste.rs ради покретања процедуре повраћаја средстава.
Ако сте се предомислили, увек можете кликнути на "Поништи поруџбину".

8. Плаћање

Након клика на дугме "продужи на плаћање" бићете преусмерени на страницу банке са формом за плаћање. Унесите податке са кредитне картице и потврдите. Након тога, у случају да Ваша банка тражи додатну ауторизацију, бићете преусмерени на страницу Ваше банке да унесете ауторизациони код. Након потврде, бићете преусмерени назад на страницу Народног позоришта. Напомињемо да НЕ ЗАТВАРАТЕ страницу након потврде трансакције. Трансакција може да траје 10 и више секунди.

9. Комплетирање трансакције

По завршетку трансакције добићете извештај да ли је Ваше плаћање успешно или неуспешно извршено. Уколико добијете извештај да је плаћање неуспешно, пробајте поново да поручите исте карте ако сте сигурни да Вам је картица исправна и да има довољно средстава на њој да би извршили плаћање. Ако је плаћање било успешно добићете кратку информацију о томе да је плаћање било успешно.

10. Успешна куповина и конфирмациони имејл

По успешном завршетку трансакције добићете конфирмациони мејл од Народног позоришта у Београду на Вашу мејл адресу. У њему се налази QR код са којим можете ући на представу без потребе доласка на благајну и штампања улазница. Једноставно покажите нашем особљу тај код у телефону и моћи ћете да уђете. Такође можете послати тај мејл другој особи или особама за које сте купили улазнице за случај да не могу са Вама да уђу на представу како би и они могли да уђу. Уколико ипак желите да имате физичке улазнице, увек их можете подићи на благајни са шифром куповине коју смо Вам такође послали мејлом најкасније 15 минута до почетка представе. Напомињемо да ако одштампате улазнице, QR код више не важи.

КОНТАКТ

Молимо Вас, да се за све проблеме које имате са регистрацијом на сајт, пријављивањем и онлајн куповином улазница, обратите ИТ центру Народног позоришта у Београду на имејл itpodrska@narodnopozoriste.rs

РАДНО ВРЕМЕ БЛАГАЈНЕ

Радно време благајне је радним данима и суботом од 11-15 часова и од 17 до почетка представе, а недељом од 17 часова до почетка представе.

РЕЗЕРВАЦИЈА УЛАЗНИЦА

На благајни Народног позоришта у Београду НЕ МОГУ се резервисати карте ни лично ни путем телефона. Резервације се врше искључиво за групне посете.

СПЕЦИЈАЛНА ПОНУДА ЗА ГРУПНЕ ПОСЕТЕ

У жељи да свој оперски, балетски и драмски репертоар приближи што већем броју гледалаца, Народно позориште у Београду нуди посебне погодности за групне посете образовних институција и других правних лица (институција, предузећа, компанија, фирми...).

С тим у вези, Народно позориште у Београду одобрава:

  1. Попуст од 40% на цену улазнице за групне посете свих образовних институција (школе, факултети)
  2. Попуст од 20% на цену улазнице за групне посете других правних лица Да бисте остварили право на попуст, минималан број купљених улазница је 30 за исту или више представа са месечног репертоара, а попуст важи за улазнице за II и III галерију Велике сцене, као и на све улазнице за Сцену „Раша Плаовић“.

Попуст се не односи на улазнице за премијере, гостовања и друге ванредне догађаје.

НАЧИН ПЛАЋАЊА

  1. ГОТОВИНОМ, на благајни Народног позоришта непосредно пре почетка представе. Напомињемо да је овај начин плаћања примењив само ако је благовремено извршена и потврђена резервација улазница.
  2. ОДЛОЖЕНИМ ПЛАЋАЊЕМ (профактуром коју Народно позориште издаје на захтев корисника).

ПОНУДА НА ГОДИШЊЕМ / СЕЗОНСКОМ НИВОУ

Уколико сте заинтересовани за дугорочну сарадњу, у прилици смо да Вам понудимо Уговор који би подразумевао право и обавезу да на годишњем нивоу купите 150 до 500 карата – уз наведени попуст. Потписници овог Уговора на тај начин својим запосленима обезбеђују већу слободу избора представа које желе да погледају, као и термина када ће то учинити.