Kako da kupim?

1. Filtriranje predstava

Da bi ste lakše izabrali predstavu za koju želite da kupite kartu možete koristiti opcije filtriranja. Klikom na sliku izaberite željenu scenu ili u padajućem meniju izaberite predstavu po kategorijama (Drama, Opera, Balet) ili po nazivu predstave. Ukoliko znate datum kada se odigrava predstava za koju želite da kupite ulaznicu možete ga izabrati u datumaru (primer u plavom ramu). Predstave koje imaju karata za prodaju imaće crveno dugme KUPI na kome je ispisan i broj slobodnih ulaznica za prodaju. Tu kliknite da izaberete karte. (primer u crvenom ramu). Siva dugmad KUPI označavaju da za tu predstavu trenutno nema ulaznica koje se mogu kupiti onlajn.

2. Prijava na sistem

Ukoliko prethodno niste bili prijavljeni na sajt, nakon klika na dugme KUPI morate prvo da se prijavite kako bi nastavili sa kupovinom. Unesite Vašu mejl adresu i lozinku i kliknite na dugme "Prijavi se". Ukoliko ste zaboravili Vašu lozinku, kliknite na link "Zaboravili ste lozinku?". Ukoliko se ranije niste registrovali na naš sajt, onda morate preskočiti ovaj korak i kliknuti na žuto dugme i sledite uputstva u sledećem pasusu.

3. Registracija

Da biste se registrovali, neophodno je da minimum upišete Vaše ime i mejl adresu. Ostali podaci nisu obavezni, ali bi bilo dobro da unesete barem još broj telefona kako bi mogli da Vas kontaktiramo u slučaju da imate problema sa onlajn prodajom. Takođe je potrebno da obeležite opciju da ste saglasni sa uslovima kupovine. Kada popunite podatke, kliknite na dugme "Registruj se". Tada će Vam biti poslat mejl sa obaveštenjem da ste se uspešno registrovali, kao i Vaša lozinka za pristup sajtu. Nakon što dobijete lozinku, možete se vratiti na korak 2.

4. Obeležavanje ulaznica

U levom delu ekrana imate izgled sale za predstavu koju ste izabrali. Polja koja su slobodna za prodaju su označena bojom kategorije mesta. Sedišta koja su rezervisana ili prodata su sive, a sedišta koja se ne prodaju su crne boje. Mišem označite jedno ili više sedišta za koja želite kupiti ulaznicu. Ako ste pogrešili, ponovnim klikom na sedište izbrisaćete ga iz narudžbine.

5. Selektovanje i poručivanje

Kada označite željena sedišta (u primeru su prikazani zelenom strelicom) sa desne strane u polju Izabrali ste biće Vam prikazane ulaznice koje ste izabrali i iznos za naplatu. Ulaznice koje ste izabrali smatraće se poručenim tek kada kliknete dugme Poruči. Ukoliko ne želite da ih poručite, kliknite na dugme Povratak na početnu stranu

6. Porudžbenica

Na stranici Moja porudžbina imate mogućnost da još jednom proverite Vašu porudžbinu. Klikom na znak X na karti ili klikom na crvenu "kantu za đubre" (primer u plavom ramu) iz spiska poručenih ulaznica možete da uklonite tu ulaznicu iz porudžbine ili da uklonite sve poručene ulaznice klikom na Obriši sve poručene karte.
Ukoliko želite da nastavite sa poručivanjem ulaznica iz neke druge predstave kliknite na Nastavi kupovinu, a ukoliko ste završili sa naručivanjem neophodno je da se saglasite sa uslovima kupovine i kliknite na Produži na stranicu za plaćanje.

7. Porudžbenica

Porudžbina važi 20 min. Ako plaćanje iz bilo kog razloga ne realizujete u navedenom periodu, potrebno je da ponovite postupak odabira i poručivanja a nikako da završite proces plaćanja nakon isteka predviđenog roka.
Ukoliko zanemarite ovo upozorenje može se desiti da uplatite novac za ulaznice kojima je isteklo vreme predviđeno za realizaciju kupovine. U tom slučaju obratite se na mejl webprodaja@narodnopozoriste.rs radi pokretanja procedure povraćaja sredstava.
Ako ste se predomislili, uvek možete kliknuti na "Poništi porudžbinu".

8. Plaćanje

Nakon klika na dugme "produži na plaćanje" bićete preusmereni na stranicu banke sa formom za plaćanje. Unesite podatke sa kreditne kartice i potvrdite. Nakon toga, u slučaju da Vaša banka traži dodatnu autorizaciju, bićete preusmereni na stranicu Vaše banke da unesete autorizacioni kod. Nakon potvrde, bićete preusmereni nazad na stranicu Narodnog pozorišta. Napominjemo da NE ZATVARATE stranicu nakon potvrde transakcije. Transakcija može da traje 10 i više sekundi.

9. Kompletiranje transakcije

Po završetku transakcije dobićete izveštaj da li je Vaše plaćanje uspešno ili neuspešno izvršeno. Ukoliko dobijete izveštaj da je plaćanje neuspešno, probajte ponovo da poručite iste karte ako ste sigurni da Vam je kartica ispravna i da ima dovoljno sredstava na njoj da bi izvršili plaćanje. Ako je plaćanje bilo uspešno dobićete kratku informaciju o tome da je plaćanje bilo uspešno.

10. Uspešna kupovina i konfirmacioni imejl

Po uspešnom završetku transakcije dobićete konfirmacioni mejl od Narodnog pozorišta u Beogradu na Vašu mejl adresu. U njemu se nalazi QR kod sa kojim možete ući na predstavu bez potrebe dolaska na blagajnu i štampanja ulaznica. Jednostavno pokažite našem osoblju taj kod u telefonu i moći ćete da uđete. Takođe možete poslati taj mejl drugoj osobi ili osobama za koje ste kupili ulaznice za slučaj da ne mogu sa Vama da uđu na predstavu kako bi i oni mogli da uđu. Ukoliko ipak želite da imate fizičke ulaznice, uvek ih možete podići na blagajni sa šifrom kupovine koju smo Vam takođe poslali mejlom najkasnije 15 minuta do početka predstave. Napominjemo da ako odštampate ulaznice, QR kod više ne važi.

KONTAKT

Molimo Vas, da se za sve probleme koje imate sa registracijom na sajt, prijavljivanjem i onlajn kupovinom ulaznica, obratite IT centru Narodnog pozorišta u Beogradu na imejl itpodrska@narodnopozoriste.rs

RADNO VREME BLAGAJNE

Radno vreme blagajne je radnim danima i subotom od 11-15 časova i od 17 do početka predstave, a nedeljom od 17 časova do početka predstave.

Blagajna: 2620-946
Grupne posete: 2626-566

REZERVACIJA ULAZNICA

Na blagajni Narodnog pozorišta u Beogradu NE MOGU se rezervisati karte ni lično ni putem telefona. Rezervacije se vrše isključivo za grupne posete.

SPECIJALNA PONUDA ZA GRUPNE POSETE

U želji da svoj operski, baletski i dramski repertoar približi što većem broju gledalaca, Narodno pozorište u Beogradu nudi posebne pogodnosti za grupne posete obrazovnih institucija i drugih pravnih lica (institucija, preduzeća, kompanija, firmi...).

S tim u vezi, Narodno pozorište u Beogradu odobrava:

  1. Popust od 40% na cenu ulaznice za grupne posete svih obrazovnih institucija (škole, fakulteti)
  2. Popust od 20% na cenu ulaznice za grupne posete drugih pravnih lica Da biste ostvarili pravo na popust, minimalan broj kupljenih ulaznica je 30 za istu ili više predstava sa mesečnog repertoara, a popust važi za ulaznice za II i III galeriju Velike scene, kao i na sve ulaznice za Scenu „Raša Plaović“.

Popust se ne odnosi na ulaznice za premijere, gostovanja i druge vanredne događaje.

NAČIN PLAĆANjA

  1. GOTOVINOM, na blagajni Narodnog pozorišta neposredno pre početka predstave. Napominjemo da je ovaj način plaćanja primenjiv samo ako je blagovremeno izvršena i potvrđena rezervacija ulaznica.
  2. ODLOŽENIM PLAĆANjEM (profakturom koju Narodno pozorište izdaje na zahtev korisnika).

PONUDA NA GODIŠNjEM / SEZONSKOM NIVOU

Ukoliko ste zainteresovani za dugoročnu saradnju, u prilici smo da Vam ponudimo Ugovor koji bi podrazumevao pravo i obavezu da na godišnjem nivou kupite 150 do 500 karata – uz navedeni popust. Potpisnici ovog Ugovora na taj način svojim zaposlenima obezbeđuju veću slobodu izbora predstava koje žele da pogledaju, kao i termina kada će to učiniti.